中途採用

2014年7月に開業した「ヒルトン沖縄北谷リゾート」は、沖縄本島中部という好立地に位置し、ショッピング、観光、ビジネスミーティングに便利なアーバンリゾートホテルです。
グローバルに展開するヒルトンは2019年には100周年を迎えようとする歴史あるホテルブランドであり、長い間、世界中の旅行者に親しまれてきました。そのヒルトンブランドの洗練されたサービスと沖縄ならではのホスピタリティーで快適なご滞在をお約束しております。
ぜひ、あなたも最高なおもてなしを提供する一員として働いてみませんか?

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7件中 1~7件を表示

正社員ヒルトン沖縄北谷リゾート

F&Bシフトリーダー

海が目の前に広がる爽やかなレストランであなたの力を活かしてみませんか?

<POINT>
ヒルトンには英会話やスキルアップトレーニングなど、きめ細やかな充実したトレーニングがあります。
リーダーシップやマネジメントに関するトレーニングで、キャリアアップもサポートいたします!

気になることやご質問があればぜひお気軽に下記までお問い合わせください!

<お問い合わせ・応募先>
〒901-0115
沖縄県中頭郡北谷町字美浜40-1
ヒルトン沖縄北谷リゾート
人事業務部 宛

☎098-901-1102
✉OkinawaChatan.Recruitment@hilton.com

仕事内容 ◇レストラン業務全般運営、管理
◇サービススタッフへの業務指示
◇接客業務全般(セッティング、テーブル案内、サービス・料理の説明、会計業務など)
◇発注、在庫管理


求める要件 ◇ホスピタリティーを発揮できる方
◇チームで働くことが好きな方
◇サービスが好きな方
◇経験者優遇
給与 200,000円〜250,000円
※経験により優遇有
勤務地 沖縄県

正社員ヒルトン沖縄北谷リゾート

F&Bスーパーバイザー

海が目の前に広がる爽やかなレストランであなたの力を活かしてみませんか?
社員教育や勤怠管理なども担う管理職のポジションです。レストランチームの社員育成、働きやすい環境作りをサポートをします。

<POINT>
ヒルトンには英会話やスキルアップトレーニングなど、きめ細やかな充実したトレーニングがあります。
リーダーシップやマネジメントに関するトレーニングで、キャリアアップもサポートいたします!

気になることやご質問があればぜひお気軽に下記までお問い合わせください!

<お問い合わせ・応募先>
〒901-0115
沖縄県中頭郡北谷町字美浜40-1
ヒルトン沖縄北谷リゾート
人事業務部 宛

☎098-901-1102
✉OkinawaChatan.Recruitment@hilton.com

仕事内容 ◇レストラン業務全般運営、管理
◇ゲスト対応
◇会場設営、テーブルセッティング
◇勤怠管理
◇社員教育
◇シフト作成
◇在庫管理、発注
求める要件 ◇ホスピタリティーを発揮できる方
◇チームで働くことが好きな方
◇サービスが好きな方
◇英会話
◇経験者優遇
給与 250,000円〜300,000円
※経験により優遇有
勤務地 沖縄県

正社員ヒルトン沖縄北谷リゾート

経理シフトリーダー(給与担当)/Finance Shift Leader (Payroll)

ヒルトン沖縄北谷リゾート、オフィス内での経理のお仕事です。
チームワークを重視したコミュニケーション能力の高い方を探しております。

<POINT>
ヒルトンには英会話やスキルアップトレーニングなど、きめ細やかな充実したトレーニングがあります。
またリーダーシップやマネジメントに関するトレーニングで、キャリアアップもサポート!

<お問い合わせ・応募先>
〒901-0115
沖縄県中頭郡北谷町字美浜40-1
ヒルトン沖縄北谷リゾート
人事業務部 宛

☎098-901-1102
✉OkinawaChatan.Recruitment@hilton.com

仕事内容 ・給与計算
・人事費管理
・住民税、所得税等人件費に関わる税の管理など
求める要件 ◇簿記3級(必須)
◇基本的なPCスキル
◇基本的な英語力

<<好ましいスキル>>
◇ホスピタリティ業界での経歴(経理問わず)
◇経理経験
◇会社と共に成長したいパッションのある方
給与 210,000円~235,000円
勤務地 沖縄県

正社員ヒルトン沖縄北谷リゾート

【管理職】Cluster Director of Marketing & Communications - Okinawa

** This position requires both JAPANESE and ENGLISH proficiency, please kindly read this job description carefully before you apply. **

The Cluster Director of Marketing & Communications - Okinawa, will be responsible to develop and manage the execution of the annual marketing and PR strategies for all the properties in Okinawa by maximizing the resources available to meet agreed local, cluster, regional and global Marketing and Communications objectives. It will also be responsible to manage on-property MarComs team, to guide them for their tactical marketing activities to generate short term revenue and strategic marketing activity to profitably position applicable for the long term, and to increase profile, share of voice and reputation value among targeted consumer and trade media. Acquiring, developing and retaining the talents for the cluster is another big responsibility for this position.

仕事内容 As The Cluster Director of Marketing & Communications - Okinawa, Japan, you will be responsible for the results of the marketing plan and activities used by the hotel to increase brand awareness, communicate promotions to all relevant target markets and address hotel business needs. Specifically, you will perform the following tasks to the highest standards:

Planning & Organizing
- To lead in setting of Okinawa cluster marketing plan to address all the Commercial KPIs, and be responsible for the execution of all marketing activities necessary to deliver this plan, including development of complimentary Positioning Statements and swot analysis.
- To achieve agreed performance goals and marketing objectives of role set out by the Line Manager
- To represent the marketing team in the cluster during commercial focus meetings, and proactively identify revenue-driving opportunities with other key stakeholders
- To work with hotel management teams to identify and secure financial resources needed to achieve the marketing results required
- To work closely with the wider Hilton marketing organization including JECC, eCommerce Cluster team in Tokyo
- To conduct continuous analysis of competitive environment and consumer trends, and use findings to continuously evaluate and drive commercial success
- To lead and manage applicable hotels’ MarComs
- To supervise hotels’ MarComs of their planning, executions and marketing budget
- To participate in all internal and external marketing meetings and attend relevant industry events, training workshops and trade-shows
- To work cohesively with a PR or Marketing agency to actively develop a profile in the hospitality and broader Marketing community in Okinawa
- To champion brand values and ensure applicable hotels adhere to brand and product standards and positioning, identity and guidelines in all communication
- To carry out regular brand checks and audits, and implement marketing communications approvals process
- To support in rolling out corporate and regional products and services

Developing Talent
- To create an effective marketing team on property, fostering a productive team culture and encouraging career growth
- To encourage and motivate individuals to achieve key company and personal objectives and targets
- To put in place a dedicated career path for each team member, with the creation of a Personal Development Plan highlighting key development milestones and timelines
- To Conduct regular performance reviews, ensuring adequate feedback is given and used proactively for further development
- To highlight and encourage team members to participate in job specific training opportunities and attend internal and external networking industry events
- To Establish excellent open communication with all operational teams, i.e. GMs, CDs, F&B and other department heads throughout the region
- To develop and maintain good working relationships with various levels of Hilton’s personnel including corporate and regional marketing, corporate brand, eCommerce, loyalty and partnerships teams
- To proactively develop and maintain effective working relationships with all external customers to include key members of the design and media agencies, partnerships and online marketing
- To excel at being an effective team player to all corporate, regional, cluster and hotel level personnel by demonstrating a ‘can do’ and customer focused attitude, providing peer support, cross-functional and across regions

Administration
- To produce the cluster marketing plan and budget as it relates to all marketing activities
- To produce the monthly marketing and communications update
- To liaise with the Commercial Directors regarding rates, promotional material and marketing promotions
- To provide customer surveys, analyses, and reports findings
- To collate market intelligence
- To be flexible in relation to working hours (including weekends) and is available to work as required
求める要件 The Cluster Director of Marketing & Communications - Okinawa, Japan serving Hilton hotels is always working on behalf of our Guests and working with other Team Members. To successfully fill this role, you should maintain the attitude, behaviors, skills, and values with the followings:

- Experience of working in a similar marketing position ideally in the hospitality sector
- Experience of managing and motivating a team along with evidence of driving successful team results
- Proven knowledge of creating, leading and managing fundamental and complex projects to tight deadlines
- Experience of developing, creating and managing marketing campaigns with associated costs and working to budget restraints
- Complete understanding of key functions relating to marketing strategies and initiatives whilst managing multiple work streams
- Experience in developing and implementing effective and realistic marketing plans and strategies, including budget evaluation, management and reporting
- Demonstrated ability to interact effectively with various levels of management
- Communicate key information effectively to all levels of management using a variety of communication tools
- Able to think analytically, critically and strategically when faced with unique opportunities, challenges, prioritizing and identifying productive solutions
- Ability to influence others in key situations whilst maintaining positive relationships
- Demonstrate excellent interpersonal skills to include strong leadership, cultural sensitivity
- Execute calculated risks and pre-determine successful outcome
- Ability to relate to the marketing world and adapt to changing priorities quickly and with ease
- An accomplished leader offering excellent judgement, time management and decision making skills
- Friendly demeanor, positive and enthusiastic with a motivational attitude
- Excellent problem solving and decision making skills, can work autonomously whilst keeping all parties informed
- Honesty, integrity and a passion for hard work
- Creatively minded and has a thirst to work in marketing for the hospitality industry
- Demonstrated self-starter with excellent attention to detail
- High energy and the ability to motivate and manage a team - leading by example
- Resourcefulness, customer focused and results oriented
- Enjoys working collaboratively, key team player with a “can do” attitude and thrives on a challenge
- Good understanding of Hilton, its core values and management structure
- Outstanding communication skills in all areas of writing, listening and speaking English and Japanese
給与 経験に考慮のうえ、当社規定により決定
 ※賞与あり(業績連動型)
 ※給与改定、原則年1回(個人業績に応じて改定)
 ※管理監督者につき、時間外手当は深夜勤務手当のみ支給
勤務地 沖縄県

正社員ヒルトン沖縄北谷リゾート

ペストリー/ベーカリー正社員

<POINT>
海外ゲスト対応の為、キッチンに特化した社内の無料英語クラスも用意しております。また、ベテランのキッチンスタッフがトレーナーとなる調理スキルアップの為のトレーニングもございます。そこでは、野菜の切り方から寿司の握り方まで多種多様なトレーニングを先輩スタッフが丁寧に教育しております。
学びたいという意欲があれば自分次第で英語力も調理のスキルもアップすることができる環境です。

ご応募ご希望の方は履歴書・職務経歴書を下記住所へ郵送もしくはメールにてご送付ください。

気になることやご質問があればぜひお気軽に下記までお問い合わせください。

<お問い合わせ・応募先>
〒904-0115
沖縄県中頭郡北谷町字美浜40-1
ヒルトン沖縄北谷リゾート
人事業務部 宛

☎098-901-1102
✉OkinawaChatan.Recruitment@hilton.com

仕事内容 ◇製菓、製パン業務全般
◇仕込み、盛り付け、厨房内片付け、厨房業務全般
◇スーパーバイザーのみ上記業務プラス社員のシフト作成・新入社員教育も行います
求める要件 ◇ホスピタリティーを発揮できる方
◇チームで働くことが好きな方
◇サービスが好きな方
◇調理師免許をお持ちの方優遇
給与 月給制
170,000円~260,000円
※経験により優遇有
勤務地 沖縄県

正社員ヒルトン沖縄北谷リゾート

レストランスタッフ

海が目の前に広がる爽やかなレストラン、様々な方がいらっしゃるホテル宴会場でのお仕事してみませんか?
「夏祭り」や「浴衣でMoe」など、料飲部門ではイベントの企画・運営も盛りだくさん!
イベントの企画や運営が好きな方もぜひご応募お待ちしております。

<POINT>
ヒルトン沖縄北谷リゾートには、きめ細やかな充実したトレーニングがあります。
ネイティブが使用する英語の接客フレーズや紅茶・コーヒー、ソムリエトレーニングなどなど、あなたのスキルアップもサポートします。
リーダーシップやマネジメントに関するトレーニングで、キャリアアップもサポートいたします!

下記住所宛てに履歴書を郵送もしくはメールアドレスに添付して送付くださいませ。
気になることやご質問があればぜひお気軽に下記までお問い合わせください!


<お問い合わせ・応募先>
〒901-0115
沖縄県中頭郡北谷町字美浜40-1
ヒルトン沖縄北谷リゾート
人事業務部 宛

☎098-901-1102
✉OkinawaChatan.Recruitment@hilton.com

仕事内容 【仕事内容】
◇レストラン業務全般
◇宴会場での料理セッティング
◇飲み物の提供
◇テーブルセッティングや会場設営

【配属先】
◇レストランSuriyun
◇イタリアンレストランCorrente
◇宴会場&プールサイドバー
求める要件 ◇ホスピタリティーを発揮できる方
◇チームで働くことが好きな方
◇サービスが好きな方
給与 170,000円〜195,000円
※経験により優遇有
勤務地 沖縄県

正社員ヒルトン沖縄北谷リゾート

フロントデスクエージェント

フロントデスクエージェントは主にチェックイン・チェックアウト対応、またご宿泊のお客様が快適に滞在できるようにサポートいたします。ヒルトングループならではの洗練されたサービススキルを身に着けることが出来ます。
<POINT>
ヒルトンには英会話やスキルアップトレーニングなど、きめ細やかな充実したトレーニングがあります。
またリーダーシップやマネジメントに関するトレーニングで、キャリアアップもサポート!

履歴書・職務経歴書を下記住所へ郵送もしくはメールにて送付ください。
気になることやご質問があればぜひお気軽に下記までお問い合わせください。

<お問い合わせ・応募先>
〒904-0115
沖縄県中頭郡北谷町字美浜40-1
ヒルトン沖縄北谷リゾート
人事業務部 宛

☎098-901-1102
✉OkinawaChatan.Recruitment@hilton.com

仕事内容 ◇お客様および団体の到着に際し、お客様を出迎え、チェックイン手続きを完了する。
◇ホテル独自のシステムを使用して、出発されるお客様のチェックアウト手続きを完了する。
◇お部屋のアップセルをご案内
◇電話や電子登録システムを介した予約の受け付けなど、ホテルに寄せられる全般的な問い合わせや連絡に対応する。
◇VIPゲストの対応。
◇フロント業務全般 等
求める要件 ◇ホスピタリティーを発揮できる方
◇マネジメント経験者優遇
◇人と話すことが好きな方
◇英会話出来れば尚可
◇ホテルフロント経験あれば尚可
給与 170,000~195,000円

※インセンティブ制度有
※経験により優遇有
勤務地 沖縄県

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