中途採用

日本・韓国・ミクロネシア地区リージョナルオフィスは西新宿(東京都新宿区)に位置し、地区全体の成長を支えています。

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正社員リージョナルオフィス

ゲスト・エンゲージメント・スペシャリスト - 日本(ヒルトン・リザベーションズ&カスタマー・ケア)

世界各地に展開するヒルトンの「レジャーやビジネスなど様々な用途での宿泊予約、ならびにお客様からの問い合わせ」を専門で扱うヒルトン・リザベーションズ&カスタマー・ケアが、新たなメンバーを募集します。業界を問わず【3年以上のお客様対応のご経験(カスタマー・ケアのみならず、ソリューション営業などお客様の問題解決をしてきた職種経験も可)】をお持ちの方を歓迎致します!
概要は「求人情報を見る」をクリックしてご確認ください。詳細な職務内容ならびにご応募は「応募する」ボタンを押した先のグローバル採用ページから可能です。

仕事内容 Hilton Reservations and Customer Care (HRCC) is on a path to revolutionize human hospitality in a digital world, the same way we defined hospitality from its early beginnings. We strive to deliver personalized solutions that inspire a passion for travel, and our goal is to make a lasting impression with every Hilton guest with whom we interact.

The Guest Engagement Specialist, Hilton Reservations and Customer Care (HRCC) - Japan will engage directly with Hilton guests as a specialist in sales, reservations and customer service, through several channels, such as Phone, and Email applications. The Guest Engagement Specialist will either work-from-home or work onsite with Hilton’s reservation, sales and customer support teams and he / she possess strong communication skills that can easily switch focus from solving problems to selling Hilton.
求める要件 • Minimum of BA / BS (MA preferred)
• 3 years of experience in a consultative customer service oriented and / or sales role
• 1 year of successfully meeting specific metrics /goals in a performance-driven role, including high customer satisfaction scores, negotiating, overcoming objections, and / or upselling and cross-selling
• Able to think and act independently, use good judgement, and build rapport with customers
• Deliver great customer experiences, thrive in a virtual environment, and are invigorated by constant personal interaction
• Willing to learn and embrace Hilton values and HRCC tenets, which guide our unique style of service
• Take ownership, accountability, and initiative
• High-energy, positive, and have excellent communication and active listening skills, including speaking, reading, and writing fluently in English and Japanese
• Possess strong sales and service skills and can influence customers
• Able to support a flexible working schedule
• Capable of setting up job-related computer equipment, run various computer programs, troubleshoot, and fix issues independently
• Accountable for downtime related to technology issues and for reporting outages in a timely manner

It would be advantageous in this position for you to demonstrate the following capabilities and distinctions:
• Proficient in English
• Additional language proficiency such as Chinese and Korean
• Good communication and Microsoft Office skills
• Prior experience in the hospitality industry
給与 当社規定による
勤務地 東京都

正社員リージョナルオフィス

経理スタッフ - ファイナンス・シェアード・サービス(日本)

ファイナンス・シェアード・サービス(日本)は、日本国内のヒルトングループの経理業務(収入精査、売掛金関連、給与計算業務等)を集中管理しているチームで、リージョナルオフィス(東京都新宿区)で勤務します。
現任者の異動に伴い、新たにチームの一員としてご活躍くださる方を募集致します。

仕事内容 ファイナンス・シェアード・サービス(日本)での経理業務を、経験、能力および適性を応じて下記2種類のいずれかについて担当いただきます。
ホテルの収入精査業務
 ・ホテル宿泊システム、会計システム等を操作し、収入の集計、精査をする。
 ・ヒルトンの会計ポリシーに基づいたデイリーワークの遂行
 ・月次決算
ホテルの売掛金関連業務
 ・ホテル宿泊システム、会計システム等を操作し、売掛金にかかる請求書発行およびシステム照合をする。
 ・ヒルトンの会計ポリシーに基づいたデイリーワークの遂行
 ・月次決算

上記は主な業務の要約であり、これまでのご経験に応じて活躍いただける幅も広がります。
求める要件 【必須】
・2年以上の経理経験またはホテル勤務経験者(例:フロント、レストラン)
・Excelで表計算(関数を用いた計算処理)ができる方
・基本的なPCスキル
・日本語力上級(例:業務において問題なく会話ができ、メールおよび資料を辞書なしに理解できる)
・英語力初級(例:英文メールの読解、システム内の英語の理解)
・簿記3級またはこれに相当する知識

【歓迎】
・英語力中級(例:ビジネス文書の読解ができるレベル、会議である程度発言ができるレベル)
・簿記2級以上
・VBA, RPA等の経験者

【求める人物像】
・ヒルトンのミッションおよびバリューへの共感
・ホスピタリティ業界への興味(業界への関心および働く人々への共感)
・チームおよび内部顧客に対して、相手のニーズを理解し誠実に対応した経験がある方

【本ポジション・職場の魅力】
・経験を問わず、経理として長く経験を積みたい方を歓迎するチームです。
・オフィスは他部署を含め多様な人材が働く国際的かつ家族のような温かみが感じられる職場で、一例として次のような独自の福利厚生も完備しています。
 例:GO Hilton 従業員割引制度(特別価格で宿泊およびレストラン利用が可能)、従業員食堂(1日1食が無料)
・従業員のキャリアアップを応援しているのも特徴の一つです。リージョナルオフィスのみならず、ヒルトングループ全体で社内公募制度があり、これを活用して様々なポジションに挑戦できる環境があります。

【選考プロセス】
 1次面接⇒2次面接 ※状況に応じてプロセスが変更となる場合があります。
給与 当社規定による
勤務地 東京都

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